torsdag 27 januari 2011

Kvällshimmel

Ojojoj..nu hinner jag ju inte blogga alls ! Imorgon far jag och 17 andra glada brudar på hemlig resa till storstaden ! Ser så fram emot det och vet att vi kommer att ha sååå kul ! Borde faktiskt gå och sova nu så man orkar tjoa hela helgen, fast ingen risk att man är trött i det gänget !
Denna vecka har bara rusat iväg och det som har påverkat mej mest är ju att ljuset har återvänt ! Vi har haft soliga dagar och ljusa eftermiddagar ! En kväll efter jobbet körde jag hemåt från Stenhaga och var bara tvungen att stanna bilen mitt på vägen och ta ett foto, det var en såå vacker kvällshimmel ! Undrar vad de tänkte i bilarna bakom mej.....ingen tutade i alla fall....så här såg det ut:

Med denna bild och en liten gnutta av vårlängtan i hjärtat önskar jag er ett skönt veckoslut ! Jag drar till storstan på lite shopping, mässa och teater !
See you !

1 kommentar:

  1. Vilken vacker himmel!

    Man kan inte sluta förundras över skönheten som finns i naturen. Bara man tar sej tid och tittar runt lite grann....

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...