lördag 1 januari 2011

Nyårspyssel

Nyårsafton firades i goda vänners lag, med bubblor, skratt och mycket god mat ! Tack till gänget på Klockmoschvägen ! I morse var jag ute och gick med Leia och hörde fåglarna kvittra. Det är väl ett gott tecken på att vi går mot ljusare tider och en ny vår. Jag har inte gett några nyårslöften men jag önskar att mitt år 2011 ska bli riktigt "pyssligt" och kreativt ! 

Pysslade lite igår faktiskt.........:)


Klippte sönder en tröja som jag först hade tovat i tvättmaskinen.


En flaska fick nya kläder !
Gjorde  också ett hjärta av järntråd som pryddes med små pärlor.


och hjärtat fick hänga med flaskan till nyårskalaset !

God fortsättning på det nya året allesammans !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...