lördag 26 februari 2011

Smycken made by Johanna

Lördagkväll och sitter framför tv:n och väntar på en deltävling i Melodifastivalen från Sverige. Många har inlett sitt sportlov och kanske sitter i nån stuga i fjällen och myser framför brasan och har hela lovet framför sig, några kanske sitter på en terass i södern och hör syrsornas sång och för mej och många andra är det en helt vanlig lördagkväll ! Känner ett sting av avundsjuka på de som är lediga, men tänker att jag orkar nog vänta till våren och vår inplanerade resa till Paris ! Men en vanlig lördagkväll kunde ju ha piggats upp med en fest eller nåt......och då skulle jag faktiskt ha haft två nya smycken att bära ! Det var min kollegas syster som var på blixtvisit på vårt jobb och hade med sig en samling av fina egenhändigt gjorda smycken. Hon hade ingen tanke på att nån skulle vilja köpa hennes smycken, men vi övertygade henne ganska fort att vi ville gärna köpa hennes fina smycken !

Dålig bildkvalite, men superfina smycken !

Jag hade verklig beslutsångest för de fanns så många fina, men till slut valde jag de här:




Så fina ! Så nu väntar jag bara på att bli bjuden på fest så jag får känna mej riktigt fin ! Men tillsvidare sitter jag här och väntar i mina gamla fleecebyxor och en urtvättad t-skjorta....suck...vad e nu en bal på slottet... ;-)
Ha en skön fortsatt lördagkväll alla !

1 kommentar:

  1. thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...