lördag 15 oktober 2011

Egenhändigt gjorda presenter

Ikväll ska vi på kalas till en dam i sina bästa år ! Har gjort två presenter och ett kort. Ibland känns det som om man inte har en riktig present när man ger nåt man gjort själv, fast egentligen borde det ju vara värdefullare än nån köpt grej. Nåja, jag är nog nöjd med dagens presenter som är gjorda av järntråd, betong och papper !

En blomkrans av järntråd och pärlor

Ett kort med fjärilar gjorda av en gammal kartbok

och en betongkudde med en konservkrona och några betonghjärtan som vilar i mossan.
Hoppas nu bara födelsedagsbarnet också gillar presenterna !!
Nej, nu tillbaka till lördagssysslorna som tex att hänga ut lite tvättade lakan som jag glömt bort..... det är bra torkväder idag ! 
God fortsättning på helgen !

4 kommentarer:

  1. Så himla fint! Ja, jag skulle bli jätte glad om det gällde mig! Tack detsamma! Nina S

    SvaraRadera
  2. Kransen är super fin, en sån skulle jag också vilja ha :)) TS

    SvaraRadera
  3. Jättefina gåvor! Är helt säker på att födelsedagsbarnet gillade det!

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...