fredag 30 december 2011

Julpyssel till nyår eller nyårspyssel med jultema !?

Det finns otaliga julpyssel jag skulle ha velat göra men inte riktigt hann med, men vad är det egentligen som hindrar en från att julpyssla efter julen då man faktiskt har tid !? Jag hade i alla fall en björkriskrans som jag hade tänkt dekorera med lite enkla pappersstjärnor ..så då gjorde jag det idag..så här :

En gammal björkriskrans

Utklippta stjärnor i kartong

Använde min gamla loppisbok och gamla skjortknappar

och fattar inte hur jag klarat mej utan limpistol tidigare !

Stjärnorna på plats bara med lim

och kransen klar ! 
Julkrans, nyårskrans eller vinterkrans, välj själva..för mej blev det nog en vinterkrans, kommer inte att packa ner den med julsakerna i alla fall !
Underbart med lediga dagar då man får göra precis vad man vill ! Julledigheten är nog den bästa av ledigheter !

Skön kväll alla !
Kram
Carina

1 kommentar:

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...