onsdag 21 mars 2012

Påskkrukor som gör mej glad !

Har suttit stilla (nästan hela tiden) i två dagar på kurs. Det har varit otroligt bra kurs/skolning/process och hjärnan och hjärtat har arbetat till 100 % varje sekund av kurstiden. Sänder en varm tanke till alla kursdeltagare som berikat dagarna och till Monica och Tuija som varit fantastiska dragare !
Kände idag att jag måste göra nåt helt annat för att låta hjärnan vila en stund så jag tog en sväng via Adam&Eva loppiset som var alldeles i närheten av kurslokalen. Hade lite i tankarna att jag skulle hitta krukor till påskblommorna och påskriset .....och visst hittade jag det också ! Jättefina påsk"krukor" hittade jag !

En hatt-kruka och en väsk-kruka



En Hello Kitty-kruka
och en paljett-kruka.


Hahahaha !! Blir man inte glad av så här roliga "krukor", det blev jag i alla fall ! Släng inte bort era hattar och väskor, placera en blomma i dem istället ! Tänk så trevlig "gå-bort-present" att ha med sig ! 
Nu ska vi se om jag kan förvandla Allers korsord till påskägg....hm... kanske jag borde ta på mej Amalia-hatten för att klara av den saken !?

Hejsvejs
hälsar
en 
glad
Carina !

2 kommentarer:

  1. Vilken fantasi mina hamnar nog i krukan på trappan as usual...väskan bäst :)
    Go löda sussi

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig idé!
    Önskar dig en skön helg!

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...