söndag 8 juli 2012

Leia von Tratt

Vår stackars lilla hund fick en liten tumör bakom örat bortopererad för 10 dagar sen och har tvingats gå med tratt på huvudet sen dess ! Konstigt nog verkar det som om hon accepterat sitt öde och tror väl att hon ska ha den för resten av sitt liv ! Men faktiskt så skall stygnen tas bort imorgon och då blir hon beftriad från tratten ! Men hon ser onekligen lite komisk ut med sin tratt och allt är inte så lätt alla gånger, då man rör sig runt och tratten dunkar i överallt !

Jaha är det så här jag ska se ut för resten av mitt liv..SUCK !

Jag är faktiskt lite törstig, kan man smaka på havet med tratt ?
Slurp, slurp, slurp...
Ja det där gick ju ganska bra, men kul va de int !
Hm..kanske jag kunde ställa upp som nunnan i Hund of music ?

Haha nåja imorgon slipper du eländet lilla vännen !

Bilderna är tagna med min kamera av Sofia som kan det här med fotografering. Vill ni se mera bilder som Sofia tagit så gå in på hennes blogg Sofia och njut av fina bilder !

Ha de gött !

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...