torsdag 30 augusti 2012

Bråda pyssliga tider...

Hej ! Jag hinner inte blogga..jag pysslar för fullt...jag ska göra nåt jag inte gjort förut...jag ska sälja mina pyssel på marknad !! HJÄLP !! Vad i fridens namn har jag gett mej in på ! Nå egentligen är jag inte ensam..som tur ! Ideén kommer från min brors sambo Camilla som ville prova på att att sälja lite egenhändigt gjorda saker på marknader och gärna ville ha sällskap vid marknadsbordet ! Okej, varför inte...tänkte jag...
...så nu har jag gjutit, knytit och limmat kvällarna långa ! Vill ni se vad jag åstadkommit måste ni komma på marknad till Stundars söndagen den 2. september....tillsvidare får ni bara se en glimt av halvfärdiga arbeten ! ;-)




 

Och Camilla har gjort finfina stegar av gamla störar, sytt dynor och mattor..så jag tycker verkligen ni ska komma och hälsa på oss på söndag till Stundars, om inte annat så för att uppleva en härlig marknadsstämning i gammaldagsmiljö !

 Ha en skönt slut på veckan alla...jag tänker avsluta arbetsveckan hos världens bästa Anna tillsammans med världens bästa arbetskompisar och eventuellt också med världens bästa kräftor som sällskap ! 

Sköt om er !

Carina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...