måndag 20 augusti 2012

Marknadsfynd

Det är redan några dagar sen vi besökte Juthbacka marknad, men först idag har jag hunnit packa upp mina fynd ! Som vanligt blev det en del skrot, rostiga saker och saker som jag tänker förvandla till nåt nytt !



En vacker lampfot och gamla böcker
alldeles underbara ljushållare från Lundagård
men det allra bästa fyndet var en lite annorlunda lampskärm 
och en väldigt bekant försäljare !

Jag, Anna och lampskärmen !
Nu har jag MASSOR med skrot från sommarens alla marknader och loppisar, fina fynd som räcker till pyssel för mej hela hösten ! 
Bara att sätta igång och jobba !

Ha en bra vecka där ute !

Kram

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...