tisdag 18 december 2012

Lucka nr 18: Pyssla änglar av det du hittar i förrådet

Huuuuu...idag känner jag mej riktigt stressad, hoppas det är en mycket tillfällig känsla..kanske det är lugnare imorgon...hö hö ! Nåja på jobbet kan man ändå inte stressa upp sig allt för mycket, det är nog mitt stökiga hem som är största orsaken till frustration....så egentligen är det tur man har ett trevligt jobb att gå till !
Idag gick jag runt lite på avdelningarna med min kamera och fotograferade !
På avdelningarna Tussilago, Blåklockan och Smörblomman hade barnen pysslat alldeles underbara änglar.....

På Tussilago hade man bl.a använt engångsmuggar, städdukar och tårtpapper till sina änglar...fiffigt va !


"Hon ska va glad" sa barnet som gjorde ängeln !

Bedårande !

På Blåklockan hade man använt gamla skumvinskorkar till sina änglar !



 Härliga !!

och på Smörblomman använde man gamla barnmatsburkar till sina änglar !


Så tjusigt !! 

Huset är fullt med kreativa människor och alla barn får härliga julpyssel med sig hem och vi får ju hoppas att alla föräldrar förstår att berömma och ge de fina verken en hedersplats i hemmen till jul !

Nu ska jag bara stressa lite till före natten kommer...och försöka se på lite mord i tv också samtidigt ! ...

God Kväll !

Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...