måndag 1 april 2013

Påsken 2013

Om en stund ska vi följa min kära svägerska och hennes fina barn till flyget. Vi har haft en såå trevlig påsk tillsammans och bilderna och minnena blev många. Det har varit fantastiskt fint vinterväder och vi har njutit av både på skäret och hemma. Här får ni några glimtar av vår påsk.

Vi startade med vinterbad i solnedgång på skärtorsdag !!

Sara var den modigaste !

Korv och pinnbrödsgrillning
Skärgården är full av naturliga isskulpturer !
Girlsen på skotertur
En påskkatt och påskgumma på besök
Påsk-kockarna

Lammet blev supergott !

Så även påsk-cupcakesen !
Sara och Elias intog mitt pysselrum en stund !

Gräset har vuxit kämpahögt i glas

 och byttor
..ja t.o.m i adventsljusstaken !! :)
Promenad i fina Sunnanvik fick avsluta påsken !
Idag läser vi April i almanackan och jag fick faktiskt riktiga vårkänslor, slängde av mig jackan, tog på arbetshandskarna och klättrade upp i äppelträdet och började skära och såga !  Nu får det nog bli vår !


En riktigt trevlig början på våren önskar jag alla !

Kram

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...