måndag 2 december 2013

2 December - Årets julkort

Efter en lite "rörig" måndag på jobbet och efter ett skönt jumppapass ikväll (kunde göra nästan allt med min axel nu !) sitter jag nu i soffan och  bläddrar i gamla julkort som jag bestämt ska förvandlas till nya julkort modell 2013 ! Vill inte slänga julkort vi fått men kan ju inte samla dem på hög i all evighet heller..så nu skall de återvinnas !


Köpt svarta kortbottnar och lite god jul-papper, resten får bli delar av gamla kort !

kanske nåt sånt här....

Bara att sätta igång och klippa nu då och se vad det blir till ! 
Kanske ni som brukar få julkort av mej får tillbaka en del av nåt jag fått av er ! :)

God kväll !

Carina

1 kommentar:

  1. Vilken smart idé! Jag spar också alla gamla julkort men som sagt man kan inte spara allt...
    Ha en trevlig tisdagskväll!
    /Melinda

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...