fredag 27 december 2013

Tack Tomten !

Julen är förbi....fast egentligen har jag riktigt skön julkänsla nu, för idag har jag gjort det som alla säger att man ska göra på julen...TA DET LUGNT OCH NJUTA ! Jag har bara latat mej och tänkt tillbaka med tacksamhet på juldagarna med släkt och familj ! Man hinner liksom inte riktigt med när man är mitt upp i det, men idag har jag tittat på foton, njutit av julstämningen här hemma, ätit rester, legat raklång i soffan och sett på romantisk film !
Julafton hos mamma och pappa var så som en riktig julafton för mej skall vara ! Alla nära och kära samlade, god mat, stoj, förväntningar, spänning...och visst e julen så mycket bättre när det finns små barn med i bilden som TROR på riktigt !





Alla hade varit så snälla i år igen, 
även jag som fick finfina klappar !

Tack Tomten !

Carina

(uups de blev int så lång bloggpaus, men de va ju så bra bilder !)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...