söndag 16 februari 2014

Nya vyer

Måste bara få berätta ..att jag har grym RESFEBER ! För det första så ska jag och gubben fara till Spanien om en vecka..inte bara för att det är sportlov och vintersemestertider utan också för att han fyller jämna år och vill fly undan allt stohej !( och vi kommer att bo flott i egen lägenhet med all utrustning ,terass, och pool)  För det andra så har jag och några jobbarkompisar planerat en resa till Italien i juni ! För det tredje så vill svägerskan att vi skall komma till Stockholm snart och för det fjärde så ska jag uppeva Gotland i augusti !! OCH ingenting är omöjligt ! Fatta att jag har RESFEBER ! 2014 blir nog ett år att hänga på hjärnkroken vad det gäller resor och upplevelser ! Och nu just sittter jag och ser på hockeymatch med ena ögat, hör på Tomas Ledin pådet andra örat och ja..försöker blogga med det tredje öra..sinnet..
Jag sitter faktiskt och njuter av både tanken på allt roligt jag har framför mej men också på jag lite "piffat" till vårt vardagsrum med små medel !  Lite nya-gamla tavlor och gammalt skräp från garaget !



En härlig gammal trälåda

och en gammal stege..

Och en helt fin tavelvägg med minnen från bäde resor och barndom


Vet int om jag hinner blogga så mycket en tid framöver..men ni kan ju tänka på mej och hur jobbigt jag ska ha det med solen, värmen, maten  och alla andra relaxande faktorer ! 

Ha de bra !

Carina


2 kommentarer:

  1. Vill bara önska dig ett riktigt upplevelserikt år!
    Det kommer du säkert att få också ....
    Drömmar är till för att förverkligas :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Va snyggt du inrett. Minns den där Atlanta-"grädden" som mamma hade till kaffet :-) ... på 50-talet?
    Önskar er en riktigt härlig Spanien-resa och GRATTIS till Tom!

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...