måndag 3 mars 2014

Semesterrapport

Hola ! Fick lite lessamt efter bloggandet, sa jag smet ivag till lokala puben dar det finns datorer...men inte alla bostaver pa tangentbordet som ni kanske marker ! Idag har vi varit en vecka pa semester i Spanien och har nagra dagar kvar ! Trots att det ar "vinter" har sa  kan vi inte klaga pa vadret. Igar var det +25, ingen dalig vintertemperatur precis ! Har njutit, cyklat, promenerat, slappat, lost korsord, last deckare, solat, lagat mat osv .

 Typiskt vader har nu just; sol och ett moln nu som da !

 En kvinna (staty), en bank, ett hav ! Som jag ! :)


 Strandpromenad vid Torrevieja
 Nastan maskrosor !


 Havet
 och
stranden 
 
 En liten pojke, ett par som fotograferar varandra...sen cykla jag vidare dar runt hornet !

Ser ni cykeln pa den lilla garden, dar bor vi ! :)

De va en kort liten semesterrapport och jag fick mitt bloggbehov tillfredstallt ! 
Ha de gott tills vi ses igen !

Adios amigos !

Kram
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...