söndag 6 juli 2014

Semesterrapport

Två veckor har gått av min semester, känns som fyra, för de har varit både avslappnande och innehållsrika. Första veckan tänkte jag mest på mej själv och gjorde så lite som möjligt och andra veckan fick jag umgås med kära släktingar som jag inte träffar så ofta.


 Vi har vandrat i skog och mark..

Mias paella..gudomligt gott !!
 Ätit god mat tillsammans ! Min svägerska Mia är MÄSTERKOCK nr 1 och vill ni bekanta er med hennes recept så besök Tasteline !


 Upplevt vattenparken Tropiclandia

och bara njutit av samvaron.
 Vill verkligen tacka Mia, Sara och Elias 
för alla roliga dagar vi hade tillsammans !

Nu har även sommaren kommit på riktigt, lagom tills min gubbe fick semester. Vi har flyttat ut till "skären" och kan ju inte annat än njuta av tillvaron !



Känner mej även motiverad att höja konditionen i sommar (brukar ju vara tvärtom) Kom bra igång med stavgången hemma, men det är lite svårare här ute ! MEN vi har en gammal roddbåt, med nya åror och som prognosen ser ut nu så kommer vädret att vara perfekt för en roddtur varje dag framöver.

Att ro ger ro och bra motion !

.
Så sommarens motto blir:

Låt den gamla motorn vila,
så får mor på sina åror fila !!

Ha ha, får se då hur det går !

Men nu ska jag gå ut i magiska sommarkvällen '
och njuta av solnedgången !

Hejsvejs !

(ps. titta in här igen snart, så får ni ett bra tips på sommarpyssel ! )

Kram

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...