fredag 26 juni 2015

Bella i vårt hjärta !

Nu blir det bildbomb ! Äntligen har vi fått träffa vår nya familjemedlem ! Jag kan nästan inte beskriva hur lycklig jag är nu. Hon är så fin, vår nya hund, Bella !

Fihtolas Vellamo "Bella"


Bella och mamma Nekku








Kennelägaren Petra och Bella !
Alltså vilken underbar början på semestern ! Hälsat på Bella och nu har vi ätit så god mat på Krapi hotell i Tusby (en omgjord ladugård med utsikt över golfbana från vårt fönster) ! Kan rekommenderas om ni har vägarna förbi ! Nu lite bubbel och gonatt..gissar att jag drömmer goda hunddrömmar hela natten !

Kram
av
en
lycklig
Carina

3 kommentarer:

  1. Härligt, härligt den sen helt ljuvlig ut en liten gosanvalp!
    Trevligt veckoslut!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Härligt, härligt den sen helt ljuvlig ut en liten gosanvalp!
    Trevligt veckoslut!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Underbart söt lite valp! Ni kan gärna promenera förbi oss på Bonäsvägen småningom när den blir lite större... Finnes: 4 krafssugna människor. Saknas: krafssjuk hund :)

    Camilla SL

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...