lördag 1 augusti 2015

Busiga Bella 12 veckor gammal !

Oj oj oj vad tiden går och vår "bebis" växer ! Vi har haft helt underbara veckor på sommarstugan och nu sen två dagar är vi tillbaka i "stan" för att anpassa oss till vardagsliv igen. Vi har redan tränat lite att gå med koppel och att vara superkorta stunder ensam..känns som om att det kommer att gå bra ..men skulle göra vad som helst för att ha "valpledigt" lite till ! Idag är Bella 12 veckor gammal och här fårni lite dagsfärska bilder !

Uuuups I might killed the cat !!
Sniff i skorna !
Gillar jord !
Idag fick jag "kongen" fylld med godsaker då jag blev ensam !

Tugg tugg !

Fina Bella 12 veckor, 1.8.2015
Nu låter min dator konstigt
 ..bäst att sluta..
god lördagskväll till er alla ! 

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Trevligt att få följa med Bellas liv!
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Trevligt att få följa med Bellas liv!
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...