torsdag 10 december 2015

10 December: Torsdagsdilemma och Julkul !

Alltså kvällens dilemma är enormt !! Ska man se på Nobelfesten eller Jul med Ernst ???!! Vill förstås se båda..men nu lutar det nog mot Nobelfesten annars tappar jag nog mitt sällskap i soffan ! Och ganska fascinerande med alla duktiga nobelpristagare och förstås att få se de svenska kungligheterna och allt det glamorösa runt omkring !
Men det är ju mycket prat mellan varven och jag hinner faktiskt sitta och bläddra i min nyinköpta jultidning (hade verkligen inte tänkt köpa en till jultidning, har redan allt för MÅNGA)


Bara efter nån sida hittade jag ideér som tilltalar mej, 
nåt som jag skulle vilja förverkliga tex, till julbordet eller nån annan vinterdukning !


Grymt enkelt och fint !
Nu ska jag äta lite favoritlakritsi 

och fortsätta se på Nobelfesten 
och försöka glömma vilka fantastiska idéer av Ernst jag missar !

Imorgon fredag och julfestkväll för världens bästa jobbtanttor ! 

Godkväll !

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...