fredag 23 december 2016

Årets julkort - lucka nr 23

Hej å hå, nu blev det lite brått i alla fall, men det hör väl till ! Tänkte bara som hastigast visa er årets julkort som jag skickade iväg i sista minuten ! Skickade inte så många kort som jag brukar i år och vill genom det här inlägget också passa på att önska alla vänner och följare en riktigt

Fridfull Jul 
och ett lyckosamt nytt år !


Framsidan och baksidan
Ritningen gjorde jag på rutigt papper
Min julkortstavla
 Imorgon är det sista luckan 
och då ska jag försöka hinna visa er 
min naturliga dukning ! 

Ha de bra på uppesittarkvällen ! 

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...